



KONTAKT
NAŠA EKIPA
Ana Marija
Andraž
Ema
Karmen
Klavdija
Kristjana
Maša
Mateja
Monika
Neva
Nika
Tadeja
Tina
Tinca
CENIK
60 min
1 udeleženec
60 min
2 udeleženca
60 min
3 udeleženci
45 min
1 udeleženec
45 min
2 udeleženca
45 min
3 udeleženci
SLOVENŠČINA
Dobro znanje maternega jezika je podlaga za razumevanje drugih ljudi, pisanih besedil in seveda tudi za izražanje lastnih misli, idej, čustev, mnenj. Prav tako je podlaga za usvajanje drugih znanj (predmetov), saj učenje kateregakoli predmeta poteka na podlagi maternega jezika.
Če ima učenec težave s slovenščino, bo imel težave tudi pri reševanju besedilnih nalog pri matematiki in kasneje pri drugih naravoslovnih predmetih. Težko se bo samostojno učil (npr. zgodovino, zemljepis), če prebranega besedila ne bo dobro razumel, znal izluščiti bistva, na kratko obnoviti besedila.
Na inštrukcijah tako poleg utrjevanja redne snovi sploh pri mlajših učencih krepimo znanje slovenskega jezika na podlagi branja in razumevanja besedil, odgovarjanja na vprašanja, pisanja obnov itd.
Pripravljamo tudi na NPZ-je in maturo.
ANGLEŠČINA
Angleški jezik je jezik, ki ga govori največ ljudi na svetu, je svetovni jezik, lingua franca. Tekoče znanje angleščine je, sploh za mlajše generacije, ki šele vstopajo na trg dela oz. so še v procesu šolanja, pogoj za uspešno kariero na praktično kateremkoli področju.
Angleščina nas spremlja praktično na vsakem koraku in temu se je prilagodila tudi zahtevnost učne snovi v šoli. Učenje se začne že v prvem razredu, v 9. razredu se od učencev pričakuje doseganje znanja na ravni A2 (se znajdejo v vsakodnevnih situacijah na osnovni ravni), na koncu srednje šole pa B1 oz. za gimnazijce B2. Stopnja B pomeni, da smo postali avtonomni govorci tujega jezika.
Učenje tujega jezika pa je dolgotrajen proces, tek na dolge proge. Znanje se nalaga kot opeke pri gradnji hiše in če vmes opeke manjkajo, hiša prav gotovo ne bo trdna in stabilna. Ko je takih lukenj preveč, je potrebno čim prej poiskati pomoč in jih zakrpati.
MATEMATIKA
Matematika je eden od predmetov, kjer se znanje nadgrajuje. Luknje na nižjih nivojih znanja nam zato onemogočajo razumevanje in znanje snovi na višjih nivojih. Že slabo znanje poštevanke pomeni težave pri vsaki snovi. Pa ulomki, lastnosti trikotnikov, deljivost števil itd. Vsaka “prešpricana” snov nas prej ali slej udari po glavi.
Poleg tega je matematika predmet, ki zahteva logično razmišljanje. Če želimo uspešno reševati naloge, je strategija učenja na pamet brez razumevanja slaba strategija.
Rutinine učiteljice poznamo učni načrt posameznih razredov/letnikov in (minimalne) standarde znanja, ki jih vsak razred/letnik zahteva. Jasno in razumljivo razložimo snov, jo povežemo z že obstoječim znanjem, potrpežljivo vztrajamo z učencem, da znanje osvoji in ga založimo z gradivom za utrjevanje. Poleg tega spodbujamo sposobnosti logičnega sklepanja in povezovanja znanj z različnih snovi (in drugih predmetov).
Inštruiramo osnovnošolce in srednješolce, pripravljamo na NPZ-je, maturo, popravne izpite.
NEMŠČINA
Inštrukcije nemščine so na voljo učencem v osnovni in srednji šoli, pripravljamo pa tudi na maturo.
Rutinine učiteljice poznamo učni načrt posameznih razredov/letnikov in (minimalne) standarde znanja, ki jih vsak razred/letnik zahteva. Jasno in razumljivo razložimo snov, jo povežemo z že obstoječim znanjem, potrpežljivo vztrajamo z učencem, da znanje osvoji in ga založimo z gradivom za utrjevanje.
Uporabljamo aplikacijo Quizlet, ki olajša učenje, pri razlagi snovi pa sledimo komunikacijskemu pristopu in najnovejšim spoznanjem o učenju tujega jezika.
FIZIKA
Rutinine učiteljice poznamo učni načrt posameznih razredov/letnikov in (minimalne) standarde znanja, ki jih vsak razred/letnik zahteva. Jasno in razumljivo razložimo snov, jo povežemo z že obstoječim znanjem, potrpežljivo vztrajamo z učencem, da znanje osvoji in ga založimo z gradivom za utrjevanje. Poleg tega spodbujamo sposobnosti logičnega sklepanja in povezovanja znanj z različnih snovi (in drugih predmetov).
Inštruiramo osnovnošolce in srednješolce, pripravljamo na NPZ-je, maturo, popravne izpite.
KEMIJA
Rutinine učiteljice poznamo učni načrt posameznih razredov/letnikov in (minimalne) standarde znanja, ki jih vsak razred/letnik zahteva. Jasno in razumljivo razložimo snov, jo povežemo z že obstoječim znanjem, potrpežljivo vztrajamo z učencem, da znanje osvoji in ga založimo z gradivom za utrjevanje. Poleg tega spodbujamo sposobnosti logičnega sklepanja in povezovanja znanj z različnih snovi (in drugih predmetov).
Inštruiramo osnovnošolce in srednješolce, pripravljamo na NPZ-je, maturo, popravne izpite.
MNENJA
Hčerki že tretje leto obiskujeta individualni tečaj v paru v Rutini. Pričeli sta z nemščino, lansko leto pa sta dodali še angleščino. V tem času sta se v prijetnem in sproščenem vzdušju, v živo in preko zoom-a, že veliko naučili, tako da vse pohvale učiteljicama Nevi in Kristjani! Pohvalila bi tudi organiziranost, hitro odzivnost in prilagodljivost vseh v Rutini. Splošna ocena: 5 od 5😊
Karmen, mama sedmošolk
Z izobraževalnim centrom Rutina sodelujemo že več let. Oba sinova letos na centru vsakotedensko izpopolnjujeta svoje znanje angleščine, mlajši sin obiskuje tečaj, kjer utrjujejo znanje in se srečujejo z novim besediščem, ki ga lahko vsakodnevno sami utrjujejo s pomočjo spletne aplikacije. Všeč mi je, ker je skupina tečajnikov manjša. Starejši sin je zelo zadovoljen z individualnimi učnimi urami, vsako srečanje mu prinese nova znanja. Vse profesorice so prijazne, otroke znajo motivirati za delo in se zelo trudijo za njihov napredek.
Nataša, mama sedmošolca in dijaka 1. letnika
Naša predšolka je z začetkom tečaja angleščine pričela pri starosti 3 let in pol, obiskuje ga torej že tretje leto. Učiteljice, z neizmernim čutom za malčke, približajo otroku jezik skozi pogovor, igro in ustvarjanje, zato po mojem mnenju z začetkom tečaja ni nikoli prezgodaj. Tedensko urico angleščine res nestrpno in z veseljem pričakujemo!
Anja, mama 5-letnice
Vključila sem se na osnovni tečaj italijanščine, ki ga vodi Mateja Langus. Začeli smo v učilnici, v majhni skupini, s podobnim predznanjem in podobno zagnanostjo. Po nekajkratnih srečanjih v živo, smo prestopili na delo na daljavo. Prvotno malo v skrbeh in v pričakovanju, da bo to samo nekajkrat, toliko da ohranimo delovni tempo. 4 meseci dela na daljavo so se zame izkazali kot ustrezno in enakovredno nadomestilo dela v živo. Pokazale so se tudi določene prednosti, saj zvečer ni potrebno od doma.
Jelena, tečajnica na skupinskem tečaju italijanščine